A WAREZT KÉRETIK MELLŐZNI!

  • qwertrt
    #5307
    Bennem többször is felmerült már, mit szeretnék látni egy következő részben, sztem az alábbi pontokon erősíthetnének:

    *társadalmi változások követése, a nép öntudatra ébredésének folyamata, rabszolgaságtól jobbágyságig, jobbágyságtól közteherviselésig
    *katonák toborzási rendszere (mostani "gyártás" helyett törzsi, zsoldos, banderiális, hivatásos, kötelező), a katona egy egy legyártott termék legyen, hanem a nép része
    *kereslet-kínálat modellezése, pl. túltermelés
    *ipari fejlődés modellezése (céh, manufaktúra, kapitalizmus)
    *mzgazdasági fejlődés modellezése (jobbágyság)

    De ez csak pár dolog, volt amikor kedvem volt hozzá, nekiültem tervezgetni a következő részt, összeírtam egy rakat dolgot. Meg azt is értem, hogy rengeteg dolgot nem lehet megvalósítani a játék körökre osztott jellege miatt, pl. mivel az elején egy kör 100-200 év, a végén fél év, el lehet sajnos felejteni az olyan jellegű dolgokat, ami a generációk figyelemmel követését feltételezi (pl. a veteránok letelepítése, stb.).