Rainbow Six 4 - a swat 4 gyilkos :)
-
#171
Bahhh.. A demot leszedtem de azt is kár volt. A grafikával nincs bajom de nem igaz ,hogy nem tudnának valami okosabb AI-t csinálni. Ez az ami hazavágja a csapat alapú FPS-ek nagy részét ,hogy szar az AI.
Az ellenség AI-ja lehetne változó ,lehetne néhány IQ fighter márcsak a vicc kedvéért de azért elég gáz amit ezek csinálnak. Nem váltanak pozíciót hamár bebújtak egy fedezék mögé hanem kivárják amíg kicserélem a tárat kihajolok és főbe lövöm őket.Meg az a szupergyors reakció idő. 2 másodperc amíg észreveszi ,hogy 3 méterre állok tőle 1 mp mire rámemeli a pisztolyt és még 1 mp mire lő.
De az ellenség AI-ja hadján a kulcsszó az ilyen játéknál a csapat. Csapatmunka
ami nincs. Mondom nekik follow erre ők Roger megyek nagy nyugodtan előre mert ők fedeznek ugyebár. Megállok és nahát nincsenek sehol ,fél percbe telt mire mind összevissza kalézolva a tereptárgyak között odafutnak hozzám. Ha megtámadnak először mondják ,hogy né má Tango és ezután kezdenek lőni persze jó hosszú sorozatokat és el nem találnák az ellent ha az túl van 200 méter távolságon. A lépcsőn csak úgy lerohannak semmi fedezetet nem nyújtanak se házon belül se kívűl. Csak szaladnak összevissza bele az én tűzvonalamba és lőnek mindenfelé de alig találnak el valakit.
Jah persze a végén ez jött ki:
Én 56 ellent szedtem
Csapattársak 8 ,2 és az uccsó 2 tangot
De profik öcsém.
Nah bocs de nem tudok szépet mondani rá ha a teljes játék jobb lenne hát próbáljatok meggyőzni néhány érvvel.