Far Cry 2
  • Tib
    #8467
    Mondom azoknak, akiknek nincs fantáziájuk:
    - Nem kell 2 tár senkibe: 1 pontos fejlövés. Kivitelezhető: tapasztalat.
    - Nem kell autóval unalmasan zötykölődni: erre van a játékban a buszmegálló
    - Nem kell sírni az újra termelődő ellenfelek miatt: ha nem termelődne újra és üres lenne a pálya, izgalmasabb lenne? (Bár a leölésük után szebb lett volna így megoldani: CB rádió megszólal, nincs visszajelzés, konvoj érkezik a térkép széléről és hozza az új helyőrséget)

    Nem értem miért kell mindig ezt hajtogatni: "Unalmas kocsikázás, újra termelődő ellenfelek... Az első rész nem ilyen volt..." Igen nem ilyen volt... De pontosan az milyen is volt? Gyengébb grafika, vacakabb fizika, egyirányúbb játékmenet, kevesebb valóság tartalom, stb... Vagy az első részre nem lehet negatívat mondani?
    Mellesleg meg az első részben nem voltak ezek sem: a napszakok szép váltakozása, az eddigi legrealisztikusabb tűz , tágas játéktér, többirányú főküldetések, számos mellék küldetés (rádiótorony, fegyverkereskedő, sakál kazetták, "borítékos" bónusz küldetések), gyémánt keresés, választható főhős, változatos fegyvertár, hihető játék történet... és még sok más apróság.

    Ki kell próbálni, mindenkinek leszűrni a saját véleményét és az első részhez ne, hasonlítgatva különálló játékként kezelni...