A nagy Gazdasagi Világválsag
-
OKkultist #1585 Azt azért megnézném, hogy pontosan mire folyik el a több10milliárdos veszteség,szerintem a nagyrésze a balf*sz vezetés miatt van, pl. az INTERCITY egy vidéki nagyváros és Bp. között indulása óta (kb.1991) LASSABB lett (+20perc) és DRÁGÁBB, de mindig sokan használták, DE nem látott senki semmilyen fejlesztést a pályákon,sem a vonatokon, pedig a intercity járatok nem igaz, hogy nem rentábilisek. Egy csomó vonal kihasználatlan, egy csomó meg túlterhelt, ez DUPLÁN szar, mert sokan átszoktak az autóra. Ami nem elég kihasznált, azt eladnám az önkormányzatoknak, a többit viszont fejleszteni kellene, pl. az EUROCITY vonatok sokkal igényesebbek, pedig ugyanannyiba kerül a jegy. MEGSZÜNTETNI (sineket felszedni) SOHA, mert a vasút pont olyan stratégiai ág, mint az energia, csak egy idióta szüntetné meg véglegesen, hogy utána, ha mégis kell, akkor sokszoros áron kelljen majd újra felépíteni. A MÁV vezetése okozza a legnagyobb károkat, (pl.a kiszervezett haveri cégek sokszoros felárral végzik el szarul azt, amit régebben szarul, de olcsón a MÁVon belül megoldottak, stb...) de sem erő sem akarat nincs a kormány részéről a változtatáshoz. Hihetetlen , hogy az állam a saját cégét sem képes vezetni. (mit várunk akkor, pl. a multicégekkel szemben hogyan képviselne bennünket? HAHAHA költői kérdés volt)