Starforce
-
BBS #64 Ez igazábol csak az europai ill. ázsiai fejlesztökre igaz. Mert az amcsi fejlesztők és néhány nagy europai fejlesztőcég pl. UBI,EIDOS. Azok nem foglalkoznak ezzel mert olyan játékokat készítenek amiknél nem olyan nagy gond ha feltörik a játékukat, mert igy is rengeteg darabot eladnak és van nekik miböl finanszírozni a kiesett költségeket. De a kis fejlesztő studióknál ez nagyon is számít és ezért használják ezt a védelmet.
Egyébkét starforce és starforce között is van különbség.
Ugyanis a licencelés több lépcsős dolog.
Lehet sima védelmi algoritmust venni, de lehet kombinált rendszert is.
Egyébként a SF-töl lehet olyan rendszert is kérni ami lehetővé teszi a biztonsági másolat készítését. A fejlesztők maguk döntheti el , hogy mire van szükségük a játékuk védelmében.
Tehát ezért nem lehet kijelenteni , hogy minden sf3-as védelem ugyan olyan erős lenne.
Más és más út vezet a védelem megkerüléséhez.
Az egész úgy működik , hogy a védeni kívánt fájlt vagy fájlokat feltöltik egy szerverre ott megtörténik a módosítás és ezután kerül vissza a fejlesztökhöz tesztelésre. Ugyanis az SF3 bonyolultsága miatt előfordulhat hogy a vissza állított állomány már nem ugyan azt adja mint elötte. Így másik fájlt vagy fájlokat kell keresni levédés okán.