• Istencsászár
    #5
    (Gamespot) Esetleg valaki emlékszik még a System Shock 1. és 2. részekre? Talán krumplihámozás közben sóhajtgatnak egyesek, hogy "Soha nem lesz már oly hangulatos csoda, mint a Nagy Elődök valának." Looking Glass Studios és a THIEF ősmágikus angyalnevek mondanak valamit? Ugyanaz a kulcsember játszott szerepet az Irrational Games alapításában és a Freedom Force játékok készítésében. Ken Levine - nagymágusunk becses neve - megnyugtató hírekkel szolgált legutóbbi vele készült interjú során. A System Shock harmadik részének nyugodtan felfogható BioShock játék csapatát vezényli őrült ötleteivel és a sztori fabrikálásával. Lelkesítő hír, hogy miután a Take 2 kiadó felvásárolta őket, mint a pulykát piacon, a cyberpunk sci-fi játékon dolgozó legénység száma megkétszereződött.

    Ez azt jelenti, hogy a hűtőből kétszer annyi kolbászt zabálnak ki a mihasznák naponta és legalább háromszor annyi sörösüveg repked ki az ablakon, mint eddig. Minimális esély arra is van, hogy a fejlesztés lendületesebben halad. Ken elmondta, hogy kábé a fejlesztés közepén tartanak és X360/PS3 konzolokra, valamint PC-kre célozták be a BioShockot. Az Irrational betonbiztos minőségi garanciáját tekintve pompázatos Epertortával koronázott cyberpunk akciójátékra számíthatunk.