#1401
az az igazság,hogy sajnos teljesen igazad van :\ EZT olvassátok el
a lényeg:
"Tell us how Bioshock came about and your specific role in its conception and development.
McDonagh: Bioshock was a long time in the making. Ever since System Shock II the team had talked about everything they wished they'd done differently. Ken spent years pitching the game to publishers but no one was interested, incredible as that seems now. I joined Irrational in December 2004 and my first job was to get a publishing deal for the game (I worked as the Business Development Director for the first six months). I remember pitching the game to one publisher who later told a friend of mine that it was 'just another fucking PC FPS that's going to sell 250,000 units.' "
és én biztos vagyok benne,hogy lebutították a dolgot az eladhatóság kedvéért.persze így is több kreítivitás maradt benne mint másik 50 játékban együttvéve,de ott motoszkál a fejemben az a bizonyos "mi lett volna ha..." kezdetű költői kérdés
kis off:írják azt a republicot.annyit tudok róla,hogy valami eszméletlenül durva játék lett volna,amiben szinte bármit megtehet az ember,és tényleges játékforradalomról beszéltek,de ennyi!nem tudom hogy ez mit takar.valakinek van valami infója róla?