• mephi666
    #12658
    09-nél járok :( azért a system shock 2 sokkkal de sokkal nagyobb... és több volt a lehetőség is benne... ott a szintek nagy részén volt valami kémiai raktár, ahonnan lehetett szedni anyagot a kutatáshoz... modolni is lehetett szépen fegyvereket, fizikai tulajdonságokat is lehetett húzni meg ezen kívül voltak technológiai/harci/pszionikus képességek... ott küldikért meg bizonyos pontokon kaptál, esetleg találtál "tp"-t... (cyber modul vagymi volt a becses neve) és fokozatosan növekedett a szükséglet... jól összevolt rakva az a játék... itt meg fura nekem kicsit, hogy vannak a különböző képzettségosztályok, amikben slotokat vehetsz idővel és abba rakhatod a képzettségeket, amik onnantól aktívnak számítanak... nem mondom, hogy nem tetszik, csak kicsit fura, mert ilyen megoldást még nem nagyon láttam :) szerintem pár újrajátszást szerintem meg fog nálam élni azért :)