#10695
Jahh, meg tárgyakat dobálnak hozzád, kikerülik a csapdáidat (pl. Big Daddy nem szeret belemenni a trap boltba, hacsak nem lát téged a csapda "túloldalán"), próbálnak megkerülni, pozíciót fogni. Hardon kell játszani.
RPG-elemekhez még annyit, hogy egy éppen darabokra hulló, splicerekkel teli vízalatti városban kinek a sorsát akarod meghatározni? Tök felesleges lenne.
Ebben a játékban pont az a lényeg, hogy egyedül kell kivágnod magad a szorult helyzetekből, mint anno a System Shockokban.
Ha mindenféle bazári majmokat kéne pátyolgatni, meg NPC-kkel csicseregni, az kinyírná ezt a játékot, sokat venne el a hangulatból, megölné ezt a klausztrofóbiás atmoszférát. Szerintem Atlas/Fontaine is túl sokat csicsereg, néha legszívesebben eldobnám azt a kurva rádiót.
Nem kellenek ide NPC-k, nem kell ide cseverészés, éppen elegendő lenne egy reply menu a rádióbeszélgetéseknél, ahol lehetőség lenne reagálni Ryan és Fontaine szövegelésére, és ez kihatással lehetne a sztorira is.