#59
Na kipróbáltam, most léptem ki, mert a mentés checkpointos, jó konzolos szokáshoz hiven, de legalább is van tétje is a dolgoknak :)
A játék baromi jól néz ki, nem egy d3 fény-árnyék hatásokat tekintve, és nem is arról fogjuk emlegetni, hogy hű ebben mennyi poligonból állt egy zombi, azonban nagyon jól össze van rakva az egész, iszonyú hangulatosak a helyszinek (eddig). A képeken is látott teherhajón kezdünk, egy bitang nagy viharban, emberünk nem győzi ellensúlyozni magát, ha kint van a fedélzeten, dől össze-vissza ez a hatalmas tanker, ez már önmagában is félelmetes lenne.
A hajóba beljebb hatolva találkozunk először néhány rémült orosz matrózelvtárssal, akik a félelemtől megőrülve ránk is lőnek, valamint erősen hebegik hogy be vannak keritve. Szétnézve a kabinokban végigfut az emberen az érzés, hogy itt bizony valami ronda fog történni csakhamar, ami később be is igazolódik...
Naplófeljegyzésekből, iratokból lehet összerakosgatni, mi is a nagy helyzet itt az óceán közepén a nagy büdös viharban.
Nem akarok semmi spoilert mondani, szóval abba is hagyom.
Az irányitás elég érdekesre sikeredett az ziher. Kb. egy Silent Hill, de amig rájöttem, hogy nem shifttel kéne célozni, hanem a jobb egérrel, az eltartott pár percig. Mert shiftet nyomva emberünk maga elé emeli a pisztolyát, célozni is lehet, de valami borzalmas, az egér-érzékenység ilyenkor attól függően változik, hogy milyen napja van épp.
Jobb gombra viszont a kamera valamennyire fps-nézetbe vált, de inkább a jobb váll felől nézve, ilyenkor viszont jól lehet célozni is a lézer-pointeres fegyverekkel, és az új helyszineket is ilyen nézetből ajánlom felderiteni, mert sokkal jobban belátható a terep, és lőni is lehet rögtön, ha kell.
Szóval eddig nagyon hangulatos, és érdekes, bár majd meglátjuk később mi kerekedik ki belőle.