avagy hülyének néznek minket?
  • Vlala #458
    mostanában - ha már szóba került a tévé - a teleshop, topshop hirdetések tudják az égig lőni a vérnyomásomat. Félórás műsorban bemutatják, hogy feltalálták a villanyrezsót, a turmixgépet vagy éppen a festőhengert. Bejön a mesterszakács, és bemutatja, hogy ez mennyire új, mennyire jó, mennyire könnyen tud vele überjó kajákat gyártani, ezeket általában a nagyseggű hostess (aki minden mondaton csodálkozik, minha most jött volna a Marsról... ilyen csaj kellene nekem, nagy dumával el lehetne hitetni vele azt is, hogy naponta ötször szeretkezni egészséges - elkalandoztam...) meg is erősíti, hogy ez bámulatos... és most , de csak most, ha húsz percen belül hív, kettőt kap egy áráért. (a műsor lemegy egy héten 10-15-ször, sazl.)
    És a végén a poén, a séf lenyilatkozza, hogy innentől csak és kizárólag ezt fogja használni. Aztán átkapcsolsz egy másik, szintén III. kategóriás kereskedelmi tévére, és ugyanaz a séf valami egészen mással bűvészkedik.
    Pl. a villanyrezsós serpenyőt ugyanaz az ürge mutatja be, mint a festőkészletet (amelyet Euro2000 néven már 95-ben kínáltak, de ez most új, frenetikus, forradalmi.)