• f2d
    #208
    Sziasztok!

    Kipróbáltam a demót én is, és az alábbi megállapításra jutottam.
    Először is a game grafikája elmegy, de legalább a 2x-es AA szükséges hozzá, mert egyébként szét van esve a kép (ATI). A hangok a demóban megfelelőek, a zenét azonnal kikapcsoltam, mert fölösleges. A vezető belső nézete azért némi kívánnivalót hagy maga után. Ugyanis eléggé fantázia szegényen oldották meg, gondolok itt elsősorban a vastag fekete keretre. Az irányzó és a parancsnok belsőnézetéről azért nem mondok véleményt, mert az egyszerűen nincs. (A Steel Beasts-ben legalább tettek belsőnézeti képeket amik rengeteget dobtaka a játék hangulatán.)
    A demo fizikája összességében elég jó "szerintem". Jól ki találták a váltó kezelését és a tank irányítását.
    A löveg kezelés is "reálisnak" mondható:
    1. A töltő autómata irányba állítja a csövet és megfelelő hosszúságú idejig tölt.
    2. Stabilizátort lehet ki/bekapcsolni
    3. Ballisztikus computer-t lehet auto és manual üzembe hsználni (ez a Steel Beasts-ben is hasonlóan működik).
    4. A tankon lévő géppuskák (7,62 és 12,7) kezelése/ballisztikája ok.
    5. A 125 mm-es lövegből indítható lövedék típusok grafikai megjelenítésben megjelenő külömbség nekem negyon tetszett. Gondolok itt arra amikor rakétát lősz ki v. egy AP lőszerrel lősz. A rakéta kicsit imbolygó füstcsóvát húz, az AP pedeig villan és utána repül a hüvely (valójában az elég?).
    6. A lövedékek ballisztikája is jónak mondhatóak első ránézésre.
    7. Visszajátszásnál meglehet nézni, hogy hol kapott találataot az ellen ((becsapódási irányvektor))
    8. Jól lerombólhatók az épületek (különösen nagy élmény a kémény lebontása).
    Így szűken összefoglalva ezek nagyon tetszettek.
    Amik nagyon nem tetszettek:
    1. Nincs olyan nézet amikor kibújik a pk. és távcsővel szétnéz (nagyon nagy hiányosság taktikai szempontból)
    2. Belsőnézetek hiánya (fentebb már írtam erről).
    3. Béna "enciklopédia"
    4. Grafikai bugok.
    5. A játékból nagyon keveset megmutató demo!!!!
    Összeségében nagyon jó, hogy megjelent egy tankszim, ráadásul orosz technikával, ilyen azthiszem még eddig nem is volt. Sokmindenről sajna nem tudok véleményt alkotni a demo korlátai miatt, pl ai, tankok/egységek közti kommunikáció, sq. irányítás, stb. Én spec. a Steel Beasts-el hasonlítottam össze "sebtében" ezt a geme-et, ami szerintem a mai napig etalon a tank szimek között. Nálam még mindig a Steel Beasts maradt a nyerő, grafika ide vagy oda. Valószínű, ha valahára az SB2 megjelenik ez a játék labdába se rúg mellette.