#17
Ha ez az ember nincs akkor nincs Doom, nincs Quake, és akkor már Quake III arena sem. Programozó vagyok, és próbáltam már 3D-s környezetben 2 különböző színű mozgó lámpát modellezni valósághű árnyékokkal, amik mér önmagukra a testekre is rávetülnek, úgyhogy tudom ez mit jelent! Iszonyatos munka, és a mai gépek alig bírják, ezért vannak kis pályák. Idővel majd a gépek is fejlődnek, és maga a motor is, ami nemrossz még most sem.
4 évig dolgozott csapatával a Doom 3 grafikai motorján és olyan kódokat is beleírt, amik külön a grafikus kártyák specialitásai, mert az nVidia és az ATI is megbízott benne.
Erre jön néhány kivételes zseni, akik tudásukat az SG fórumaiban villogtatják. Remélem azért azt legalább tudjátok mi az FPS rövidítése. Aki okosabb az tudja hogy 2 jelentése is van.
Elnézést a hangvételért de Carmack az ilyen hülyeségeket nem érdemli meg!