
| Oblivion HQ | href=\"http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=324335\" target=\"_blank\" class=\"menu\">MOD lista | | target=\"_blank\" class=\"menu\">Hivatalos oldal | | MIELŐTT KÉRDEZNÉL IDE KATTINTS! | |
-
#41723
Oblivion nagy előnye akkoriban a csilivili grafika volt. Tényleg a csúcsot képviselte akkor, emlékszem a promóképekre és mindenki azt mondta, hogy ez kizárt, hogy in-game, tuti átvezető. Pedig ingame volt.
Abban igazad van, hogy nagy visszalépés volt Morrowind után, de ez igaz mindegyik TES-re a Daggerfall óta. Az volt a csúcs. Már a Morrowind is egy rakás dologban le volt butítva a Daggerfallhoz képest: nem volt lovaglás, se lovas harc, nem lehetett falat mászni, töredéke volt a skillek száma, jóval kevesebb volt a csatlakozható guild, kisebb a bejárható terület stb. A morrowind viszont kárpótolt minket a hangulat és a sztori miatt.
Az oblivion ehhez képest nagyon gyenge sztorit tett le az asztalra, cserébe viszont mainstream lett a TES tőle: csúcs grafika, A-listás színészek (Sean Bean, Patrick Stewart). De minden más RPG-mechanika terén visszalépés volt a morrowindhez képest is. A skyrim-ben meg egyáltalán skillek sem voltak, a hagyományos értelemben legalábbis.
Itt inkább a nosztalgia lesz az, ami eladja a játékot, mivel a legtöbb embernek ez volt az első TES. Nekem nem, nekem az Arena volt, de az óriási csalódás volt annak idején, ezért a Daggerfallt ki is hagytam és majdnem a morrowindet is, de végül nem és ennek nagyon örültem, mert mai napig az a kedvencem a sorozatból.