• Fantusz
    #41129
    Mágus büntetéseket kap, ha páncélban varázsol, ami egy pusztító mágiára, idézésre szakosodott varázshasználónál nem lényeges, de egy illuzionistánál halálos lehet, ha sikertelen a command varázslata.
    (páncél nélkül 100%, páncélban max 95%)
    Sigil kövekből ruhákra lehet páncélt rakni, persze a többi lehetséges enchant rovására.

    Atronach csillagjegynek megvannak a veszélyei, de kiismerve jól játszható vele a karakter.
    Harcosnál egyértemű az előny, mert a harchoz neki nem kell mana, és jól jön a csillagjegyből szerzett extra mana, mágusok ellen meg az absorb képesség még plusz védelmet is ad (a rálőtt varázslat nem sebzi, hanem manává alakul)
    Mágusoknál rizikósabb ez a csillagjegy, mivel nincs mana regenerálódás.
    A plusz mana előny, mágusok ellen az absorb képesség is, de a m ana kifogyás halálos lehet.
    Itt jön be az alkímia jelentősége.
    A Skingraad-Anvil között tömegesen található lenvirágból, és még néhány növényből, amelyek nevére már nem emlékszem lehet készíteni restore magicka italokat.
    Alacsony álkímiával még nem túl erősek, de később egyre hatékonyabb itókákat lehet kotyvasztani, amelyek folyamatosan töltik vissza a manát viszonylag hosszú ideig, és nem elhanyagolandó ütemben.
    Mester alkímiával, megfelelő felszereltséggel készült restore magicka hatóideje 108 sec (ha jól rémlik, de az biztos, hogy nem elhanyagolandó időtartam)

    Aki járatos az Oblivion világában, annak nem gond Atronach csillagjeggyel a játék, de azt el kell fogadni, hogy külön törődni kell a mana utánpótlással, mert nem regenerálódik.
    Akik csak ismerkednek ezzel a világgal, nekik még nem ajánlanám ezt a csillagjegyet mágusokhoz.
    Harcosoknak mivel nekik nem létkérdés a mana, kevesebb veszélyt rejt magában ez a csillagjegy.