• Fantusz
    #41122
    Beállított kasztok a gyors szintlépések, és a kicsi attribute szorzók miatt kevésbé életképesek egy custom karakterrel szemben, az OOO nehezítéseivel meg közel játszhatatlanná válik.
    Nem megoldás a majorba csak keveset használt skilleket rakni, meg kell találéni az egyensúlyt, viszontebben már sok a variációs lehetőség.

    Mágusoknak az alkímiát mindenképpen ajánlott minorba tenni, könnyen fejleszthető, s ha jól sáfárkodsz az intelligenciából nem lesz nehéz az 5-os szorzó.
    Willpower már picit macerásabb feladvány, ha életerőre szeretnél gyúrni, arra megoldás lehet a kovácsolás, aminek szintén minorban a helye.
    Mondhatjuk, hogy hülye dolog mágusnak kovácsolni, de a másik két lehetőség a nehézpáncél, és a blokk sem mágushoz illő, páncélt meg fölösleges viselnie, sigil kövekből erős védelmet lehet fabrikálni.

    Kb 1 major, 2 minor megosztásban össze lehet hozni egy jól játszható karaktert, s játákstílustól függően lehet variálni a skillekkel.

    Athletics, lockpick, restoration, speech kaszttól függetlenül lehet major, a többit meg hozzá lehet kombinálni.
    Az is dilemma lehet, különösen Oscuroval, hogy az elsődleges harci skill major, vagy minor legyen.
    Kezdetben jól jön az azonnal bevethető erősségű képesség (pl. destruction), de ha a kezdeti nehézségeket sikerül átvészelni, s közben ráerősíteni a képességre, ha az minorban van, később előnyödre válhat.