
| Oblivion HQ | href=\"http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=324335\" target=\"_blank\" class=\"menu\">MOD lista | | target=\"_blank\" class=\"menu\">Hivatalos oldal | | MIELŐTT KÉRDEZNÉL IDE KATTINTS! | |
-
#277
Ez oke. De anno arrol volt szo a Morrowind kapcsan, hogy egyes karakterek onallo eletet elnek majd. Ugy ertettek, hogy egy fogja magat egy common npc Balmoraban, es elindul meglatogatni noveret Tel Vosban, vagy barhol. Es mondjuk erre az npcre szukseg lenne kuldetes kapcsan, de az npc meg nem ert a celhoz, de meg vissza sem. Ekkor jonne a kepbe a pletyka, amikor is egyes npck, akikkel az ut soran kapcsolatba kerulhetett (arusok, bolhasoforok, stb) tudnanak infokat mondani a jatekosnak, hogy mikor jart erre, merre ment, stb. Az idonek fontos szerepet szantak eleinte. De aztan rajottek, hogy ha az NPCnek csak a fele elne ilyen onallo eletet (katonak atiranyitva, foldmuvesek dolgoznak, a kalandorok kalandoznak, a tolvajok fosztogatnak, es igy tovabb ezer es ezer variacio), a jatek nem csinalna mast, csak szamolna es szamolna.
Erre a legjobb megoldas a korabban mar emlitett MMORPG lenne a jo megoldas, de nekem is az az erzesem, hogy ez a vilag csak akkor lenne alkalmas ilyen jatekra, ha nem a harcon, hanem a kalandokon lenne a hangsuly. (Mythos anno megprobalta megalkotni a TES alapszabalyait elo jatekra, de sajnos a sors kozbeszolt. De o kiprobalta par ismerosevel, es elmondasa szerint jol szorakoztak.)