#40
A probléma szerintem is ott keresendő, hogy az utóbbi években túl nagy iparággá nőtte ki magát a játékipar, gondoljunk csak egy nem is oly régi sg-s cikkre, amiben arról írnak, hogy hamarosan megjelennek a játékokon belüli reklámok (bár NBA-ben már most is jelen vannak). És persze minden szerencsétlen játékot akar csinálni, hogy megszerezzen egy apró szeletet a nagy gametortából. A következmény persze maga a GAGYI. Köbö olyan játékokat adnak ki mostanában, mint amilyen elcseszett sorozatok/filmek mennek a tvben/moziban....néhánynál, az alkotó helyében szégyelném odaírni a nevem a creditbe.
Más. A PC-s téren tényleg az optimalizációval van a legnagyobb baj. Az egész a direcx 6, 7 környékén kezdődött. Fél évente dobták ki az újabb dx-et, persze új dx-hez új 3d gyorsító is "dukál", a játék fejlesztők meg szintúgy az újabb dx-re fejlesztettek, mert köbö az lett egy játék fejletségének a mércéje, hogy hányas dx-et használ. Így félig se tudták kihasználni az adott verzió képességeit. pölö dx9-nél mindenki a shaderekről beszél, pedig az már a dx7-ben is megvolt. Remélem most egy picit leáll a microsoft, és megállapodunk a dx9-nél, hogy ki lehessen aknázni a benne rejlő lehetőségeket (most köbö 50%-nál tartanak), persze sajna a hardver gyártók így se fognak leállni, és kapjuk majd félévente a jobbnál-jobb gyorsítokat.
Mert ugye a hardver gyártóknak nem érdeke az optimalizáció, hisz akkor nem tudnának újabb, és persze drágább termékeket bevezetni a piacra. És amíg azt látjuk a játékok 70-80%-nak az intrójában, hogy Nvidia meant to be play, meg Ati get in the game (vagy vmi hasonlót:D), ne is várjunk optimalizációt...
ennyi
arra mentem--->
jah, és Nyúltáp voltam, aki per pillanat lusta bejelentkezni:D