• Mice
    #34
    nesze neked akkor történet:
    ...a skacokkal mint mindig most péntek délután is beültünk egy lanpartyra. a meccs kellős közepén vettem észre, hogy az egeremre ráragadt valami kis piszok és miközben megáltam egy pillanatara, hogy lekaparjam pisti már mögöttem is volt egy RLerrel. Azt hittem itt a vég!!! jesszus, hogy fogom ráfordítani a keresztet hiszen a célkereszt 4 centiméter messzeségben van tőle!! Innen már nincs tovább. Itt a vég. Vagy mégsem? zsuma fragged pistike. F-Secure közbelép :)

    a szürke konzolos hétköznapokban a kihúzódott a gamepad zsinórja a helyéről kívül milyen történeti fordulattal találkozhatsz?

    hülyeséget félretéve engem a történet egy ideje már nem foglalkoztat. Régen még tényleg ebből ált a gamézás, de ma már melyik az ami 30-48 óránál nagyobb feladványt ad? Onnantól meg csak ismétlődik az egész. Mondjuk ha tényleg interaktív lenne a sztori azt mondanám OK, de így...

    A multiplayererben általában a legzoknifejűbb is max 4szer követi el ugyanazt a hibát, de általában az első után tanul

    igazából azt tartanám jó ötletnek, ha azt amit a régi UT-ben kitaláltak- ahol volt a botoknak egy minimális szintű tanulása- azt vinnék tovább valahogy. A reputation pontok online mentése valahogy a botok által tanult dolgok netre való feltétele és onnan való meccs előtti loadja az tenné szerintem érdekessé a gémeket. De a folyamatos ismétlődés szerintem eléggé unalmas