• galocza
    #164
    nekem úgy tűnik, a mainstream stílusok porondja 1re inkább a konzolok - viszont sokunknak pont nem ezek a kedvenc játékaik. én kaland, lopakodó fps, rpg párti vagyok (néha 1-1 rts), és nagyon nem érdekelnek a szimulációk, verekedős és platformjátékok. akiknek ezek jönnek be, nem lep meg hogy konzol mellett döntenek.
    az viszont igencsak dühítő, amikor a multiplatformos fejlesztés miatt lehülyítenek egy játékot (pl dx:iw), én ugyanis nagyon nem hiszem el, hogy pont a vezérlésen és optimalizáción kell (és lehet) annyit spórolni: pályát, modelleket 1x kell tervezni, hangokat/ai-t 1x kell kreálni, történetet/szövegeket 1x kell megírni stb viszont aratni több platformon lehet - szerintem ez elég spórolás (xbox esetén még több). ez a 'kis' pluszmunka férjen már bele. kiváncsi vagyok a dx:iw konzolos és pcs eladásaira, és hogy hány pcs vevőt veszítettek a stílusváltással (konzolosítással) és a gyenge pcs optimalizációval.

    amúgy písz, a két tábornak mások az elvárásaik, mért ne különböznének eszközeikben?