quentit#1
"szemben a Valve inkább a fizika és a mesterséges intelligencia terén alkotott nagyot."
Most tényleg szebbnek találják az emberek a Doom 3-at, mint a HL2-t, Stalker-t, Farcry-t, stb. vagy csak elvből dícsőítik sokat a Doom3 grafikáját??
Nem mondom nem rossz a bump-mapping, meg a lények/emberek is elég jók, de a háttér kb. tízszer valósághűbb meg kidolgozottabb pl. a Stalkerben. A Doom 3 sötét, alacsony poligon számú (az árnyék miatt), alacsony részletességű texturákkal van tele (a bump mapping memória igénye miatt) (leszámítva az embereket), és elég szürke is (elvileg sokan szeretik a színes játékokat) A bump-mapping meg a real-time árnyék tényleg cool, de a light mappek nyújtotta vizuális élmény sokkal reálisabb, és a nagyfelbontású texturák, magas poligon számú emberek, színes világos helyszínek többet nyomnak az összhatáson, mint egy-két mozgó árnyék meg bumpmapping (ráadásul ezek a Thief 3-ban is voltak, igaz, ott csak 1 fényforrás vetett árnyékot, de ez szerintem egy átlagos játékosnak fel sem tűnt).
Szerintetek tényleg a Doom3 a valaha megjelent legszebb játék? Most őszintén, nem flame-elni akarok. Mindenkitől ilyeneket hallok, mint amiket a cikkíró is írt (minimális kivétel persze akad)