• Hmuda
    #241
    Most van elegem igazából a játékból de irtóra. Ennyire hülye AI a világon nincs.

    Egy munkásom viszi a pénzt a (távolabbi :P) depóba hogy vegyen valamit. Minden statja maxon, sehol egy taggel enemy, akit esetleg bántalmazhatna (már csak azért se mert minden létező tag-em weaken ami a workereket nem érinti). De persze nem ér el a munka végére, inkább fogja a pénzesbőröndöt, lerakja a földre és visszaballag a bázisra, mint aki jól végezte dolgát. Mint mondtam, nem volt semmi ami befolyásolta volna, mégis lerakja a táskát.

    Meg aztán a végtelenül hülye útkeresési rendszer (nem abba a depóba megy, ami a bejárathoz van közelebb, hanem ami a megépitendő tárgyhoz, ami akár fél órás késéseket is produkálhat ha a fenti AI hibát is belevesszük (mivel mindig valaki irtó távoli megy felvenni az elhagyott táskát, de ez már csak természepets :P)). Aztán a dinamikusság is hiányzik az AI-ből. Beszólal a hangosbemondó, odavonul a fél social hadseregem, de mindegyik azt a karaktert veszi körbe, amelyikért a riasztó megszólalt, a többi elenség meg lazán kóricál a bázison mikörzben minden ellenfelem azzal az egy ügynökkel van elfoglalva. Néha még az is megesik, hogy egy weaken taggel ellátott enemy lazán elsétál egy full statokkal álldogáló playboy mellett, mivel már ki van rá osztva egy másik a bázis tulsó feléből. Röhej... :P

    Szvsz aki ezt az AI-t írta azt azonnali hatályal ki kellene rugni vagy eltiltani minden céges számítógépes aktivitástól amíg ki nem járt egy programozói tanfolyamot.

    Tudom, hogy már sok játék AI-jára aggatták az Artifical Unintelligence jelzőt, de ez viszi eddig a prímet.