Battlefield 2 - Point of Existence 2
-
lammaer #5139 Végre sikerült rendesen kipróbálnom a POE-t és tetszik, a többi sok mod után is.
Egyetlen amiben sokkal többet vártam az a légvédelem. Megszállott tankos/gyalogos vagyok (valamiért nem jön be a röpködés) de egyszerűen nem értem, miért csinálják minden BF2 modban ilyen irgalmatlanul erősre a légijárműveket szinte 0 légvédelem mellett.
Itt a POE-ban is megvan hogy:
- egy tankkal ágyúból 2-3 találatot kell elérni egy helikopteren hogy kinyirjam. Cserébe a heli 1 lövésből (valami lockos szarral, ami kb 2-3 mp alatt rámáll, és még ha az első csipogásra ugrok is ki a tankból, már az is késő) szedi ki a tankot, vagy egy 2 mps sorozattal a nem irányitott rakétákból. Gondolom a szép zöld négyzetek meg kilométerektől kijelzik hogy hol vannak a járművek, hogy még véletlenül se lehessen elbújni, mig a szárazföldi járgányoknál/légvédelemnél nincs ilyen. Max a rakétás légvédelmi cuccoknál, de hát azok pontossága ugyi.... :)
- kézi légvédelem sokat nem ér, abból is kell 3-4 találat egy légijárművön, persze az utántültés "nagy" sebessége miatt örülök ha kétszer bele tudok lőni egy helibe amig az a látótérben van.
- légvédelmi járművek: a rakétások felejtősek, az ágyúsok (zsu meg a fix ütegek) meg kis tűzgyorsaságúak (kell vagy 5-6 mp amig le lehet szedni egyet) és persze a heli már mérföldekről látja őket.
Szóval én a POE-ban is úgy vagyopk, mint a BF2-vel: ha nincs helikopter/repcsi a pályán akkor hullajó, de amúgy meg frusztrál a kiegyensúlyozatlan és túlzottan erős légierő.