Battlefield 2 - Point of Existence 2
-
#3927
Gyk az, hogy toboroznak játékosokat akik a bfstats-on vannak regelve. Mindenki játszhat aki akar, függetlenül attól, hogy klán vagy nem klán tagja. Így lesz két nagy tábor (jelen esetben ukrán és német) akik egymás ellen harcolnak a meccseken. Ha eldöntöd, hogy ukrán akarsz lenni, akkor onnantól csak azon az oldalon játszhatsz...
A körök végén az oldalon található térképen pedig látható lesz az, hogy ki foglalta el azt az országot és, hogy merre támadhat tovább. A mapok fixek, cserélni nem lehet őket, egy ország egy map. Olyan, mint a honfoglaló idehaza, csak BF2 módra. :DD
Long Way To Beijing 3 szabályai ilyenek voltak:
# Az USMC célja, hogy megszerezze az ellenőrzést a két legnagyobb város, Hong-Kong és Beijing felett. Az USMC csapatoknak el kell foglalni az útba eső területeket, hogy elérjék a városokat.
# For Hong-Kong city is 1 point for the winner, this map shall be played only once!
Beijing consists of two maps-suburbs and city itself.
For Beijing - suburbs is 1 point.
For Beijing - city is 1 point.
USMC Team can only attack the Beijing city if it has won in the map Beijing - suburbs.
If the USMC loses in this map, then the game ends with points that teams have till then.
# A CHINA csapatok védekeznek. UMSC csapatok kiválasztják a támadás célpontját. Csak a határ felöli oldalról támadhatnak új területet. A kék nyilak jelölik a lehetséges támadási irányokat.
# A támadó sereg vezetőinek 24 órával a csata előtt ki kell választani a csata helyszínét. Ha ezt elmulasztja, akkor a másik csapat választhat hadszinteret. A kiválasztott térkép és a csata időpontja a weboldalon lesz közzé téve a hírek bannerben és az LWTB3 térképen. A játékosok email értesítőt kapnak a csata koordinátáiról.
# A területet az a csapat birtokolja aki a meccset 2:0 vagy 2:1 arányban nyeri. A végső elszámolásba a győzelmeg és vereségek száma számít, az egyes mecsek aránya nem.
# Egy kör ideje max 40 perc, a ticketek 200%ra vannak állítva. A harc annyi körig tart amíg el valamelyik csapat nem nyer (2:0 vagy 2:1)
# Abban az esetben ha az UMSC csapatok elvesztenek egy területért folyó harcot, azt a területet többé nem támadhatják meg
# Ha az UMSC csapatok megnyerik a harcot, folytathatják a támadást arról a területről a környező területekre.
# A játék menete során 3x választ az UMSC területet támadásra és 4dikre a CHINA csapatnak esélye van egy ellentámadásra, hogy visszaszerzzen egy területet.
# USMC csaptok nem támadhatnak meg olyan területet, ahol a CHINA csapatok már egyszer nyertek.
# A CHINA csapatok szintén támadhatnak USMC területet és ha nyernek visszafoglalhatják örökre.
# Minden csapat kiválasztja a tábornokait induláskor, akik informálva lesznek a bekövetkező támadásokról. A tábornokok részesei lesznek az LWTB3 szervezői csapatának és részt vehetnek a probléAmás kérdések rendezésében.
* Minden fegyver engedélyezett mindenkinek.
* Minden mocskos trükk engedélyezett. BaseCamp, PlaneCamp, BR, stb…
* Minden jármű ellopható
* Csalások használata szigorúan tilos. Diszqualifikáció és permanens ban minden bfstats-os szerverről.
* A pálya méréte a csata előtt fog eldölni.
o Ha kevesebb mint 30 játékos van a csatához, 32-es map lesz.
o Ha több mint 30 játékos van akkor 64-es map lesz.
o A következő kör pálya mérete attól függ, hogy az aktuális kör végén hány játékos volt fent.
* Automata script biztosítja, hogy a csata folyamán bármikor csatlakozhass és a regisztrációkor megadott csapatban játszhass.
* A játékban való kommunikációhoz használd a beépített parancsokat.(spotted, request stb.)
* Vulgaritás irásban és szóban azonnali bant von maga után a harc végéig.
* Spammelés a chatben azonnali kirugást eredményez, kirugás utáni folytatása bant.
* Ha nem csak cseh/szlovák játékos van a játékban akkor egy nemzetközi osztag is létrejön. A nemzetközi osztagban angolul kell kommunikálni.
* A commandernek nem csak csehul és szlovákul kell beszélnie, hanem angolul is. Kösz, hogy megérted, hogy nem csak csehek és szlovákok játszanak :)
Gondolom az LWTB4 szabályai is hasonlóak lesznek.