
NINCS RENDESEN MŰKÖDŐ CRACK
NO CD FIXED: GAMECOPYWORLD
-
SZU #1891 Hi!
Mivel a virtuális memóriával "javult meg" a játék, memóriát vegyél! A fizikai memória gyorsabb, mint a virtuális+nem foglal 2GB-ot ;).
Számítástechnikai szaktanácsadó vagyok a WestEnd Media Marktban ;).
Very hardon azért nem mindig jön be ez a pirosba lőtávba engedő taktika. Uis, ha teheti a gép, odavisz 3-4 századot az áttörési kísérlet elé, odaviszi őket a zöld lőtávba, majd ellövöldözget. Így szép lassan leszed. Ha meg te is lősz, akkor a többi százada már egészen a szuronyokig jön, hogy onnan lőjön.
Szóval az ellentaktika az, hogy amint ellövi mindegyik százada magát, kitámadok 2-3 század dragonyossal. Közvetlen közelről sortűz, majd ha meginog egy század, akkor roham. A menekülők általában magukkal ragadják az addig fegyelmezetten állókat is.
A törököknél mibe törik bele a fogad, ha te vagy török, vagy ha ellened van? Csinálj 4-5 század jatagánost, ugyanennyi íjászt, meg 2-3 janicsárt. Így tüzérek és lovasok nélkül. Indulj meg a gép ellen. A sorfalakat 2 oldalról támadd meg a jatagánosokkal, tekintet nélkül a veszteségekre. Amint ellövi magát, küld oda a janicsárokat és az íjászokat is. Garantált, hogy 2-3 jatagánszázad elvesztése árán kiütöd az egész seregét. (alap feltétel, hogy számszerűleg TE legyél túlerőben) A tornyaira küldesz 2-2 csapat íjászt. Oszt kalács.
Vesztenek 10-20 katonát csapatonként, mire kiütnek 2 ágyús tornyot. Fő célpont az ellenfél barrakja, aztán az istáló, majd az ágyúgyár.
Persze újraépíti, de addigra már jó esetben elfoglaltál a térképen minden várost. S kész is. A városokért megy a harc, nem a teljes lerombolásig.