
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#61365
En a futomu allitasnal igazabol nem a jatekon belul a setup-ra gondoltam, hanem eleve a mod auto osszerakasanal. Sokszor volt korabban, hogy egy gyors konvert autonal, betettek egy F1-es kesz futomuvet valami utcai auto ala, aztan addig piszkaltak, amig a nyers rF1 FFB-vel es kormannyal (jobb esetben, es nem gamepad-del vagy FFB nelkul:DDDD) ugy ereztek, "jo lesz":)
Altalaban azoknal jott elo a ReelFeel problema.
Vagy ha egy hozzaerto (valodi auto + modder) "ala nezett", es kiderult, hogy a modolt futomunek semmi koze az igazi autohoz;)