| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#61352 Áhh, futóműben addig jutottam, hogy mi mit állít, ha kell egy kemény és jó pálya futómű, azt már be tudom állítani, de sajnos a drift autók kormányszögét, utánfutását, kerékdőlését, stb még mindig nem vágom. Valahol kéne valami specifikus magyarázat, ahonnan az ember megtanulja a "szakmát".
Az meg még rosszabb, hogyha ez nem működik a játékokban, mert nem fedi a fizika a valóságot...