
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#60793
Fékre szabványok vannak, ha jól emlékszem, akkor ha elmegy a zervó, akkor is csak 45kg kell ahhoz, hogy satuzd, és 100-ról az átlagos lassulás talán 4m/s^2. Ezért van az, hogy ha megnéztek pályateszteket, ahol gyorsulás, lassulás, szlalom, meg kanyarodásnál G erőt mérnek, minden autó ~30-33 méter(nincs kedvem átváltani lábról, mert láttam még ezt csak) körül áll meg százról. És a mindent úgy értsd, hogy a Porsche 911 satuzva max három métert ver rá egy családi autóra pl. A különbség a féknél inkább nagy sebességnél, meg pályán jön ki, ahol a 911 nem melegszik el, míg a családi kombi két kör után meg se tud állni.