• Alexease
    #60785
    Megoldottak eddig is szoftveresen, azzal nem volt gond. A kulonbsegek mindig is a pedalut vs. fekero elkepzelesbol adottak;)

    Az ISI engine-ben lehet piszkalni a fizikat (autobeallitas), es mindig minden autonal lehetett allitani a fekerot (meg ha az igaziban nem,akkor is). Ez nagy segitseg. Igy eleg jol be lehetett hangolni az igenyekhez merten. Pl. a legnagyobb sebessegnel fek koppanasig, es addig allitani a fekerot, amig ott nem blokkol. Persze lassabb sebessegnel blokkolni fog, ez termeszeteses, de igy normalis.

    Az iR-ben semmi trukk nem volt, raadasul a valodi pedaluthoz viszonyitottak, es meg a fekerot sem lehet allitani az autokban, csak ott, ahol valoban is lehet.

    Igy az ISI-bol atulve, kellemetlen azonnal blokkolos fekerzes van mindenhol;)
    Persze a linearitas allitas sokat segit, de aakor sem az igazi. Nyomatekot/erot mindig konnyebb/erzekenyebb adagolni mint a tavolsagot.