
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#60785
Megoldottak eddig is szoftveresen, azzal nem volt gond. A kulonbsegek mindig is a pedalut vs. fekero elkepzelesbol adottak;)
Az ISI engine-ben lehet piszkalni a fizikat (autobeallitas), es mindig minden autonal lehetett allitani a fekerot (meg ha az igaziban nem,akkor is). Ez nagy segitseg. Igy eleg jol be lehetett hangolni az igenyekhez merten. Pl. a legnagyobb sebessegnel fek koppanasig, es addig allitani a fekerot, amig ott nem blokkol. Persze lassabb sebessegnel blokkolni fog, ez termeszeteses, de igy normalis.
Az iR-ben semmi trukk nem volt, raadasul a valodi pedaluthoz viszonyitottak, es meg a fekerot sem lehet allitani az autokban, csak ott, ahol valoban is lehet.
Igy az ISI-bol atulve, kellemetlen azonnal blokkolos fekerzes van mindenhol;)
Persze a linearitas allitas sokat segit, de aakor sem az igazi. Nyomatekot/erot mindig konnyebb/erzekenyebb adagolni mint a tavolsagot.