
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#60782
A fekezes leprogramozasa, szimulalasa, beallitasa eleg maceras egy jatek pedalon. Legalabbis a legnagyobb reszen, amelyek meg a hagyomanyos rugos megoldasuak, es az erzekeles a pedalut fuggvenyeben van.
Az igazi fekpedal messze nem ilyen, de ezt mondani sem kell;)
A Papy engine-ben (NR, iR) mindigis necces volt, mert mar a kezdetektol megprobaltak a normalis fekpedalt szimulalni. Ami kellemetlen a jatekpedalokon;) De mar az iR-ben is van regen allitasi lehetoseg a controller resznel a fekpedal linearitasara. De most mar az rF2-ben is mukodik rendesen a jatekban.
Nem tudom melyik ceg hogyan szamolja a fekeroket a pedalutra, de ha a pedalut 1/3-tol X tavolsagonkent Y erot szamol, akkor logikus hogy padlofeket nyomva barmi, barmikor allora blokkolhato;D
Barmelyik igazi autoba is blokkolna a fek, ha a realis maximalis ero 20-szrosaval nyomnak;) Vagy szethullana a fekrendszer;DDDD
Gondolom a pedalut alapu fekpedal szamitasnal az lenne az idelis, ha a fekrendszer adatai adottak, es a teljes pedaluthoz hozzarendelt ero az lenne, amit igazabol is raeroltetnek (1–200kg?!?) – ami embertol is fuggo, de mar maskerdes;)
A lenyeg, hogy a fekezest a legszarabb megoldani a programokban, kiveve, ha valakinek mar nyomaserzekeny pedaljai vannak.