• Alexease
    #60782
    A fekezes leprogramozasa, szimulalasa, beallitasa eleg maceras egy jatek pedalon. Legalabbis a legnagyobb reszen, amelyek meg a hagyomanyos rugos megoldasuak, es az erzekeles a pedalut fuggvenyeben van.

    Az igazi fekpedal messze nem ilyen, de ezt mondani sem kell;)

    A Papy engine-ben (NR, iR) mindigis necces volt, mert mar a kezdetektol megprobaltak a normalis fekpedalt szimulalni. Ami kellemetlen a jatekpedalokon;) De mar az iR-ben is van regen allitasi lehetoseg a controller resznel a fekpedal linearitasara. De most mar az rF2-ben is mukodik rendesen a jatekban.

    Nem tudom melyik ceg hogyan szamolja a fekeroket a pedalutra, de ha a pedalut 1/3-tol X tavolsagonkent Y erot szamol, akkor logikus hogy padlofeket nyomva barmi, barmikor allora blokkolhato;D

    Barmelyik igazi autoba is blokkolna a fek, ha a realis maximalis ero 20-szrosaval nyomnak;) Vagy szethullana a fekrendszer;DDDD

    Gondolom a pedalut alapu fekpedal szamitasnal az lenne az idelis, ha a fekrendszer adatai adottak, es a teljes pedaluthoz hozzarendelt ero az lenne, amit igazabol is raeroltetnek (1–200kg?!?) – ami embertol is fuggo, de mar maskerdes;)

    A lenyeg, hogy a fekezest a legszarabb megoldani a programokban, kiveve, ha valakinek mar nyomaserzekeny pedaljai vannak.