
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#60733
Ezzel tudnék vitatkozni. Más miatt nehéz a V8 és más miatt az F1... Reflexek? Egy normális V8-as mezőny 30-34 helyenként 40 autóból áll :) Oda kellenek reflexek mikor négyen mentek be egy olyan kanyarba ahol ketten férnek el, plusz még szélárnyékba is vagy és a kocsi is épp megmakacsolja magát. Szerintem sokkal nehezebb megfogni, mint a sínautó f1-et. F1-ben is vannak nehéz dolgok, de nem kell véresre izzadnod magad egy hosszabb futamon, ráadásul a mezőny általában széthullik 10 kör után és nagyjából egyedül maradsz, vagy 1-1 autóval csatában. Sokkal kevésbé hajlamosak az F1-es gépek a kitörésre stb, mivel tele van elektronikával, a V8 meg gyakorlatilag paraszt izomautó... Persze G-erők nagyobbak F1-ben, de a technika oly szinten megkönnyíti a pilóták dolgák, hogy csak na. De amúgy is összehasonlíthatatlan a kettő, teljesen más. Egy hosszabb távon viszont jóval könnyebb egy F1-es géppel csapatni, vagy akár egy prototípussal mint egy V8-assal. Mentem már mindegyikkel, F1-ből is régebbi modokkal is és nekem ez a tapasztalatom. Hosszú távon a V8 volt messze a legmegterhelőbb és legnehezebb számomra. Persze lehetnek nektek is más tapasztalataitok, nekem ilyenek vannak.