
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#59692
Azért ilyen, mert az idei szabályok előírják, hogy az orrkúp max 55 cm magas lehet, míg a váz továbbra is 62,5 cm. Ezért jött ez az esztétikailag ronda megoldás.
Oldalütközések ellen hozták, mert a cockpit legalacsonyabb pontja 55 cm lehet, és így nem mehet fölé az orrkúp.
A 62,5 cm meg nem előírás, csak lehetőség, amit ki is használnak. A levegő egyébként nem ugrik ekkorát, a "púpok" közepe V-alakban ki van vájva, mint egy csatorna.
WG