
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#59445
Remélem már eléggé kedvet kaptatok a dologhoz (mert én igen :D) és lesz nyílt fun :D
Mellesleg még kategórián kívül sincs 100 km/h különbség, olyan nincs, mondjuk Dijon-ban a egy Mustang és egy Mini között a célegyenes végén olyan 35...40 km/h a difi. Viszont a Mustangnak duplán korábban kell fékeznie, egyrészt a nagyobb tempó és a nagy súly miatt. Amikor a Mustang már fékez javából, addig a Minivel még állsz gázon, a csikicsukiban meg ha picit is érzed a Minit (nekem nem sikerült ráérezni, szeretek gázzal fordulni) behozod az egyenesben kapott hátrányt. Ráadásul, mondjuk egy 2 órás futam esetén, a Mustang szintén hátrányban van, mivel többet fogyaszt, jobban eszi a gumikat, így lehet több kerékcsere szükséges, plusz még nagyobb a tankja is, így atankolás ideje is nagyobb. Indultam én GTL-ben Cobra 427-el, szépen elmentem a Lotus Elan-ok mellett, de úgy megette a gumikat, hogy én 5. lettem, az Elanok meg elöl végeztek. Meg kell gondolni, mivel megy az ember :) Nekem pont az tetszik ebben, hogy nem mindig az a "legjobb", ami a hotlaps-on a leggyorsabb. Számításba kell venni a fentebb megemlített dolgokat.
Bocsi a regényért! Szerintem ez egy JÓ OFF téma :)