• Dietrich
    #59431
    nálunk úgy volt, hogy megnéztük melyik a legdurvább autó kategórián belül ami tönkreverte volna a többit bárki vezette volna eleve nem engedtük használni.
    aztán alkalmaztuk a súlybüntit és megvolt határozva tabella alapján ki melyik autóval/autókkal indulhatott a következő versenyen.
    végül természetesen nem eresztettük össze a 65-ös GT autót a 76-al.
    volt erre téáblázatunk is de már nem találom.

    a fő meló inkább azzal volt, hogy bizonyos autók x liter fogyasztásához x literes üzemanyagtartálya volt. Ezt kihoztuk úgy, hogy míg az egyikkel végig a másikkal nem lehet menni tankolás nélkül, úgy hogy minden autónak kikelljen menni tankolni.
    Voltak autók amik egyenesben nagyon mentek de kanyarokban nagyon nem + gumi is jobban kopott. szóval nem mindig a lasabb autó volt a lasabb bizonyos pályákon.