
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#59431
nálunk úgy volt, hogy megnéztük melyik a legdurvább autó kategórián belül ami tönkreverte volna a többit bárki vezette volna eleve nem engedtük használni.
aztán alkalmaztuk a súlybüntit és megvolt határozva tabella alapján ki melyik autóval/autókkal indulhatott a következő versenyen.
végül természetesen nem eresztettük össze a 65-ös GT autót a 76-al.
volt erre téáblázatunk is de már nem találom.
a fő meló inkább azzal volt, hogy bizonyos autók x liter fogyasztásához x literes üzemanyagtartálya volt. Ezt kihoztuk úgy, hogy míg az egyikkel végig a másikkal nem lehet menni tankolás nélkül, úgy hogy minden autónak kikelljen menni tankolni.
Voltak autók amik egyenesben nagyon mentek de kanyarokban nagyon nem + gumi is jobban kopott. szóval nem mindig a lasabb autó volt a lasabb bizonyos pályákon.