
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
#59404
alexease, zolee145,
amikor a pályát elmented, olyankor nem lehet ilyen "ráégetett" árnyékokat számoltatni? mint anno volt a quake1nél, ill rengeteg játéknak a mai napig ilyen árnyéka van csak, mert ez elvileg nem gépigényes (persze az árnyék mindig ugyan ott van és ugyan olyan, de pl a kocsi amikor átmegy alatta kap árnyékot)
pl: ez
a kocsi árnyéka dinamikus, de a fák alatt ott a "beégetett"