
| ISI | rFactor | RSC News | HSW | VirtualR | BSimRacing | SimRacing |
LETOLTESEK: | NoGrip | rFactor Central | F1-Gaming | Rally Factor |
BAJNOKSAGOK: | HF1L | HrFL | MaSzim | VSR | SiMCo | Fool Racing Crew |
F1 LETOLTESEK: | CTDP F1 2005 | CTDP F1 2006 | MMG F1 2007 |
SETUP LEIRASOK: 1. resz | 2. resz | 3. resz | iRacing | PeteSilver | R.Alex | netKarPro | iR-SetupTable |
-
unrealnoise #59053 pont ezen kellene változtatnia az ISI-nek. C.A.R.S.-ban elég olcsóak lesznek a cuccok, profi kivitelezésű és kinézetű pályákért simán adnék annyit, pláne, hogy mindegyiken dinamikus lenne minden... (időjárás etc...)
az, hogy az rf2-őt is megtoldják a modderek meg etc, az teljesen lényegtelen olyan szempontból, hogy honnan lesz annyi pénze az ISInek, hogy tartsa a tempót egy olyannal, mint a CARS. Pláne, hogy a CARS-nál tuti fejlesztenek majd folyamatosan, lesz egy csomó online funkció beépítve, csúcs karrier cucc, meg minden ilyesmi... Ilyen rF2-ben tudi nem lesz, szóval hiába lesz profi cucc az rf2, egyszerűen a másik sokkal átgondoltabb, komolyabb, jobban felépített és támogatottabb lehet és valószínűleg lesz is. Pl rfactorban az offline időket nem tudod összevetni egy online oldalon színtéren, C.A.R.S.-ban pedig valszeg a profilod alatt minden elért eredményed látszik, nem lehet majd autót hegeszteni, így a teljesítményed tényleg a tiéd, össze lehet vetni ezer más offline játékoséval is. ez nekem fontos lenne, a jelenlegi melóm/beosztásom miatt is. nah mindegy. CARS-ban nagy jövő van/lehet.