Mitől jó egy MMORPG?
  • Hmuda
    #7
    Ahham. Ebben az esetben:

    SWG: a skill rendszere nagyon ütős. Nem kell szintekkel szarakodni, csak fejleszted a skilled és tulképpen a skill fejlődik, nem a karakter tulajdonságai. Kiterjedt kasztrendszer (képletesen szólva, mivel bárki átképezheti magát akármivé), Kezdetnek lehetsz lövész, szórakoztató, közelharci karakter, crafter, feldertő és medikus. Ha ezeket a megfelelő irányokba fejleszted, akkor elit szakmák vehetők fel, mint pl fejvadász, zenész v. táncos, állatszelídítő, csempész, orvos, génsebész (télleg), szabó, építész, robot-gyáros, kereskedő, vagy ami tetszik és ezeket úgy párosítod ahogy akarod. Én pl a trialban anno egy puskás-szabó akartam lenni, de végül egy zenész-szabónál állapodtam meg. Jó dolog volt megvarrni a saját csicsás ruhámat és úgy bemenni Bestine kantinjába szórakoztatni a közönséget.