Mitől jó egy MMORPG?
  • lwb
    #45
    1. nem akarok mmog-kal jáccani. legalábbis a jelenlegi formájukban nem.
    2. a trialok lényege pont az, hogy az ember ráérezzen: bejön-e neki a játék v sem. nem kell ahhoz 100000000+ év, hogy valaki rájöjjön, ez neki nem teccik. nem csak a tök hozzánemértő és a szőröstökű vérprofi kategória létezik. amúgy UO-val elég sokat nyomultam. olyan fenenagy trendváltást nem éreztem az újabb mmorpg-knél sem.
    3. az egy dolog, hogy pl SWG-ben lehet ilyen entertrainer izéket is jáccani és az milyen RPs. ettől még a világ nem él. szerintem érted te, hogy én mire gondolok. az meg hogy valahol lehet fodrászt meg szakácsot jáccani az jó, de nehezen hiszem hogy valaki azért fizetne havonta X dollárt, hogy az ő multis játékélménye kimerüljön abban, hogy pl. levágja a csapattársai haját azt kész. mer' kalandozni ne menjenek már a fodrászok. ezért kell az ilyesmiket scriptelt npc-kre bízni. boltban is npc áruljon és igenis áruljon, mert ha egy fantasy világban bemegyek egy kovácshoz akkor elvárom tőle, hogy csináljon/eladjon nekem egy új kardot pl. és ne csak tanítson v questet adjon.

    egy dinamikus, ÉLŐ világ kellene, alacsonyabb player/server számmal. többet nyújtana, mint egy szingli rpg, mégis megmaradna rpg-nek. a playerek csinálják azt, amit szeretnének: felfedezzenek, questeljenek. aki mást szeretne (pl. craftolni), hát csinálja, de ne legyen senki rákényszerítve, hogy playertől vegyen pl. dolgokat. legyenek színes npc-k erre is.
    nem igazán vágom, hogy mit nem értesz ezen. de ha gondolod, tudom még tovább is ragozni. :)