Mitől jó egy MMORPG?
-
#44
a pvp alapú mmo-k között mai nappig a daoc viszi a prímet, egyszerűen verhetetlen, akárki akármit mondd
lehet ki kéne probálnod
nem akaro belemenni az ismertetésébe met hosszu lenne, de ami az l2-be megy pvp néven az kb kisegér-elefánt összehasonlításba torkollna
itt mondhatjuk mmo-k között két fő vonal van: pvp alapú, és a többi
kettőt nem nagyonlehet ötvözni, vagyis eddig még senkinek nm sikerült, hogy pvp és pve rész is nagyon ütős, és hosszú távon élvezhető legyen
l2 pl tipikus hibája a max szint, valamint az egyetlen normális pvp szagú esemény zergizálása, az ostrom
daoc-be 14fő is foglalhat várat sikeresen, bármikor, nics időhöz kötve, ellenben akié a vár, értesítést kap róla azonnal ha ostrom folyik, és máris szervezheti a védelmet meg, és mehet a helyszínre. egyedül itt vannak normális ostromgépek, amihez nem törpe férhet hozzá csak kurva drágán, összeálltok 8an haverok, és elmenek várat foglalni vagy sikerül vagy nem
daoc az egyetlen mmo, ahol ténylegesen, és élvezhetően jó nyíltszini pvp van, nem cak ostrom, ahova halálodkor (semmi veszteség nem jön belőle) azonnal vissszamehetsz, ujrapróbálkozni, had ne soroljam még
szal vanak itt alternatívák, de hogy egy mmo mindent tudjon, no az még várat magára sztem:)