Mitől jó egy MMORPG?
  • lwb
    #19
    ha van is, még nem találkoztam vele. igazából mindenhol uazt kellett csinálni - fejlődni. nem éreztem, hogy élne a világ. nem hiszem, hogy mmorpg-ben meg lehetne oldani, hogy kb. olyan aktív és élő világa legyen, mint a gothicnak. eccerű emberek, akik este alszanak pl. vagy normális boltok (nem bazaar computerek, meg trade oszlopok meg miazistenek).

    amúgy példád úgy helyes: ha eddig más fps-sel nem jáccottam, mint a Breed/Kreed/P2-vel és egyik sem jött be, akkor igenis lehet, hogy az fps stílus nem nekem való.
    különben nem lehetne senkinek semmilyen stílust kizárni az érdeklődési köréből, mert nincs olyan ember a világon, aki egy adott stílusból az összes játékkal jáccott volna. (amúgy a breed meg a kreed két baszottnagy bukás volt, míg az SWG meg L2 és az UO a leghíresebb aktív mmorpgk közé tartoznak)