Mitől jó egy MMORPG?
  • [Jakuza]
    #121
    Azert hivjak a jatekot MMORPG-nek es nem MMOPK-nak vagy MMOPvP-nek, mert RPG nem pedig mas.
    A sok PK es PvP csak indulatokat szul es tovabbi PK-kat.
    Az MMORPG-nek meg nem errol kell szolnia.
    Ug erzem neked eleg ferde elkepzeleseid vannak az MMORPG-krol.
    Mas.
    Az oszetett klanrendszer felepitesevel magasan eddig nalam a Fun Wang Online vitte el a palmat.
    Nagyszeruen talaltak el a keszitok a klanrendszert es ugyesen otvoztek a Hero pontokkal.
    A klanhaborukkal probaltak megallitani a szerveren a PK-t.
    Teljesen a haboru kereten belulre szoritottak, megkimelve a rendes jatekosokat a fajankoktol.
    Klanrendszeren kivuli PK egy ido utan annyi minusszal jar, hogy elkell gondolkoznia a jatekosnak, hogy megeri-e neki ezt csinalnia. Ha meg valakinek problemaja van valakivel akkor eldontik a haboruban.