Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • freelander
    #93
    kösz h írtad ezt a guard pointos dolgot, ennyire pontosan nem tudtam :)
    akkor cserébe mint slayer játékos, leírom slayer talán legfontosabb technikáját :) sajna billről ez is elég nehéz :(
    slayernek az a speciálitása h futás helyett teleportál. ezt asszem tudjátok. ami a lényeg vele h egy ideig eltűnik a képernyőről, ezalatt sebezhetetlen lesz. további előnye az előre hátra futásának, hogy ugrással megszakíthatóak.

    ebből következnek a fejlettebb slayer technikák. általában ezeket a hátraugrás ugrással megszakításából(BDC-back dash cancel) csinálják, mert azalatt hosszabb ideig marad sebezhetetlen. ahhoz hasonlít ezeknek az ötlete ahogy a levegőben csinálandó mozgásokat lehet a föld fölött közel csinálni.
    tehát a sebezhetetlenné tévő backdash-t kell összekapcsolni a specialokkal és a megszakító ugrással:
    236P ez a sima mappa punch, előre csúszó ütés.
    442369p ez a BDC mappa punch. bonyolultnak tűnhet elsőre :) 44 ez a backdash, és utána iszonyat gyorsan be kell ütni a mappa punch 236-ját, ezután a megszakítást, vagyis az ugrást, és legvégül a lezáró gombot. ha tökéletesen gyorsan tudnám csinálni, nem különbözne látszatban a simma mappa punchtól, viszont egy ideig közben sebezhetetlen lenne slayer. ezzel át tud menni pl lövedékeken! én nem tom annyira gyorsan csinálni, nekem már backdash közben támad ki, viszont így is elég hatásos.
    slayernek pl. a vérszívására is van ilyen módozat! 63214HS helyett 6321447HS, ez gyakorlatilag egy blokkolhatatlan, ellentámadhatatlan átdobást jelent!
    ez a kettő a legfontosabb BDC mozgás, + a legegyszerűbb, a 44 7/8/9. még több specialra is vannak ilyesmik, de azok kevésbé használhatóak.