Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • freelander
    #512
    Úgy lehet azt megcsinálni, hogy FRC-zed a nagy villámvackot, miközben már nyomvatartod az ugrást.
    Ez nem nehezebb egyáltalán mint ha csak simán a földön FRC-znéd, maga az FRC a nehezebb része.

    FRC : kék, 25% tension, csak bizonyos pillanatokban lehet használni, csak bizonyos mozgásokhoz (lövedékekhez is)
    RC: piros, 50% tension, csak közelharci támadásokhoz, csak ha hozzáértél az ellenfélhez

    Training modeban érdemes begyakorolni az egyes mozgások FRC-it, úgy hogy beállítod, hogy mutassa az inputokat. Ha ez be van rakva, akkor kéken villan az input-csík, amikor meg kell nyomni az P-K-S -t (vagy az egy gombra rakott három P-K-S -t)az FRC-hez.

    A 623 típusú mozgásokat én nem pontosan szoktam beütni, hanem 6236-tal, gyakorlatilag rakok egy előrét a negyedkör elé. Szóval előre aztán 236.

    Ha gondolod, feltöltheted pár replayedet valahova, én megnézem és megmondom mit lehetne jobban csinálni.

    Egyébként annyira nem kell félni Ky-tól, hogy hol kell védekezni. Ellene kb a legkönnyebb a játékban. Védekezz ellene folyamatosan lenn, és folyamatosan figyelj a Dust-ra, meg a 214K-ra. Mindkettő büntethető, ha kivédik. Szóval tekintsd egy lehetőségnek ha azokat használja. Ráadásul Ky még azt se tudja megcsinálni, amit Sol, hogy az átdobásával ijesztgeti az ellenfelet, és amiatt nem védekezik valaki, mert az átdobás ellen akart menekülni, mert Ky dobása se nem sebez sokat, se nem lehet kombózni belőle (RC-zve lehet mondjuk, akkor viszonylag jó sebzés, ha már fel van nyomva a guard bar).

    Keresek olyan meccseket youtube-on, ahol japán Ky játékosok megcsinálják az előző posztomban leírt kombókat:

    http://www.youtube.com/watch?v=69KZlhFl6g8
    KOG ky vs SAGA sol

    Ennél gyorsabb Ky wint még sose láttam kb.
    0:26-nál csinál a sarokban egy VT loopot, RC-zett átdobásból.
    0:50-nél VT loop egy Dustból.
    1:00-nál a Vulcanic Vipert bünteti egy 6K looppal és halál.

    Sokat használja a 6K-t kombókban és azon kívül is, ezt csak a jobb Ky játékosok csinálják, mert csak ők tudják milyen jó is ez a mozgás. Ha az ellenfél kivédi, akkor te 6 frame előnybe (+6 frame különbségbe )kerülsz, tehát te a kivédett 6K után te 6 framemel előbb tudsz cselekedni. A videóban a srác általában 6K után ment átdobni az ellenfelet, mert ez így csökkenti az esélyét, hogy az ellenfél elmenekül az átdobásból.
    Általában véve, bármilyen karakterrel, közelharcban az ellenfél nyomás alatt tartására ilyesmi + frames mozgásokat érdemes használni.