Anime stílusú 2D-s verekedős game
-
freelander #509 Ky-nak 2 közepesen sokat sebző kombója van (ezek neki a legerősebbek):
1) a sarokban a Vapor Thrust loop (VT=623S/HS vagyis a felütés)
2) másik a 6K loop földi ellenfeleken
1) VT loop [a lényeg, hogy 2-3szor belekombózod VT-be, így mindig visszaesik a sarokba]
starterek(az ellenfél már eléggé a sarokban van):
Földön:
Dust
Greed Saber (vagy mi a tököm a neve ennek, 214K)
HS VT RomanCancel
S VT CounterHitből!
Levegőből:
2HS
6P
HS VT
Minél magasabbról indul az ellenfél, annál jobb!
gyakorlatilag egy [5S 2HS VT]xN kombóról van szó
Pl. ellenfél sarokban fölötted ugrál,
2HS VT [ellenfél visszaesik sarokba] 5S 2HS VT 5S 2HS VT
2)
A másik gyakorlatilag Ky egyetlen nehéz kombója.
A 6K loop! Ez nagyon sebző tud lenni, ráadásul teljesen tension-free.
Ez azt használja ki, hogy a 6K kombózik az 5S-be, ha az ellenfél közel van. A nehézség, hogy a 6K nem gatlingol az 5S-be, neked kell pontosan beütni az 5S-t a 6K után. Ezt hívják linknek.
Guggoló ellenfélen könnyebb, azon érdemes gyakorolni legelőször.
[5S 6K]xN , 2D vagy hosszabb kombó StunDipperbe(becsúszás).
A lényeg, hogy knockdownba végződjön.
Ezzel érdemes büntetni pl azokat akik elhibázzák a felütésüket, pl. ha Ky nyom egy VT-t ellened, nem talál, visszaesik a földre, vagy Sol ellen VulcanicViper után, ha az nem talált.
Akkor is jó, ha valami okból az ellenfelet eltaláltad 6HS-sel a földön.
Guggolók ellen könnyebb!
--------------------------------------------------
Zolsx:
Helló!
Kombónak azt hívják, amikor eltalálod az ellenfelet, sebződik és te összekapcsolod a támadásaid, és az ellenfél ezekből nem tud menekülni.
Ha az ellenfél védi egy támadássorozatod, akkor azt blockstringnek hívják (vannak olyan stringek amik direkt arra vannak tervezve, hogy az ellenfél védje és növelje a guard csíkot).
Mit értesz D 2 S alatt? Az sehogy se kombózik.
A számokat az irányok jelölésére szokták használni, nézz rá a num padodra, 5ös közép, 6os előre, 2es lefele stb. (mindig mintha player1 oldalon lennél)