Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • Massato
    #416
    Oks köszi ^^'

    Hátt, amúgy igazad van.. Zappára azért mondtam, hogy lassú, mert én sok karival toltam egyidőben úgy egyszerre, és akkortájt az ő specjeivel nem tudtam Rau módban kezdeni kb semmi fajintos kis pörgőset, és ez azóta is bennem maradt, és mellesleg sztem igaz is, de aki állandóan nyomja Zappát az biztos megszokja, de egy átlag playernek sztem lassunak fog tűnni (mint mi vagyunk xF)... *levegőtvesz* ami a summon ghost-ra vonatkozik, ott meg mind2knek igaza van... mondjuk sosem mondtam hogy ezzel a move-al fogod lefektetni az ellenfelet, mint azt sem hogy Rau szar mert sztem lassu (sztem lassu az igaz ^^) de attól még gyilok és ennyi :)
    Sol moveja sztem egy enyhén más azért, ott nagyon tehetetlen a csákó ha nem sül el jól... de ott is van tán invi frame, lehet azt is használni csak óvatosan:) Sol gyors és mindenre van válasza, de több ilyen nyitott moveja van, aminél se cancel se semmi, ha rosszul sült el... úgyhogy Sol ált pár moveval kezd és büntiz csak utána jöhet amit a combo elbír (dasztlúúp -.-) (pl az előreugrós ökölcsapását szinte sohasem láttam még meccsen oO 41236+HS...)

    No mind1, Solt sem igen ismerem, mint mondtam miért ^^'

    Amugy kb minden move-ra igaz lehet ez a dolog, pl I-no arcade sokszor szidtátok, hogy nem csak a danger cuccal van a gond hanem mert makacs egy csajszi :D
    Az egyik leggenyább move-ja az alsó felütés ilyen szempontból nem? Hát ebből lehet a legnagyobb büntit tolni a formás popsijára sztem ^^ (a másik meg a repülő fúró movejai...)

    Ja egyvmire akartam reagálni, sokat toltam gép ellen, és nem olyan hülye ám azért, sokszor láttam, hogy habár egykétszer ugyanazzal szopathatom, egy idő után számít az adott combódra, szal olyan egy picit mint egy player, persze butítva, és van olyan move amit az égnek nem sikerült neki még kivédenie ellenem... hát van egykét ilyen fekete folt ^^'... de meglepett engem hogy ilyet is programoztak az ai-ba...

    Sziasztok! freelander!! peace!!! xFF... ^^