Anime stílusú 2D-s verekedős game
-
freelander #389 a trükkök azok fejlettebb dolgok ennél.. pl kigáncsolod az ellenfelet, rárakod a delayes karikát az ellenfélre hogy védekeznie kelljen és utána megy a trükközés, pl airdashelsz át a feje felett aztán vissza, aztán alacsonyan támadsz meg ennek a variációi
azok nem trükkök hanem egyszerűen mozgások amit te írtál
a hajtű amit dob millia az kurva jó, gyakorlatilag ha a levegőben vagy, és az ellenfeled bármit csinál ami nem védekezés akkor rádobod, ettől kicsit bebénul és máris tied a kezdeményezés.
most leírok pár egyszerűbb sol kombót amit érdemes gyakorolni:
a számok azok az irányok, vedd úgy hogy te bal oldalt, ellenfél jobb oldalt van, a számok a numpadról vannak, 5ös a kaözép, 6-os előre, 2-es guggolás stb.
5K a leggyorsabb mozgás a játékban, ez kb mindent átvisz ha egyszerre kezditek a mozgást az ellenféllel, ezért sok kombót lehet ezzel kezdeni
**
az a lényeg, hogyha az ellenfél nem véd ki valamit ezekből akkor a végére bandit revolvert (236K) kell rakni, egyébként gunflame-t(236P) vagy fake gunflamet(214P), mert a bandit revolver nem biztonságos ha kivédik.
5K 5S 2D **
2K 2S 2D **
2K 5S 2D **
5S 2S 2D **
ilyesmik
5K-t ki lehet cserélni 2K-ra, ez kevesebb sebzés, de viszont alacsonyan kell védeni
air combok:
anti airnek, levegőből jövő ellenfelek ellen 5K 2H -t szokták használni
ezután ugorj fel és:
K D jc K D (jc= jumpcancel , nyomd meg a felfelét , hogy a karid ugorjon, így folytatható a kombó)
K S jc S H 623H 214K
Wild Throw kombók (ez Sol spéci átdobása, amikor az ellenfél pattan a földön):
2H jc S jc S H 623HS 214 K
Érdemes minden kombót úgy befejezni, hogy az ellenfél leessen a földre (knockdown). A földön lévő ellenfélbe ne üss bele, mert ezután el tud menekülni. Hogy knockdownba végződjön egy kombó, ahhoz 236K, vagy 623H 214K , vagy simán lábsöprés (2D) kell.
Itt jó tippek/kombók Solhoz! Harmadik komment kb a topicban! (Sajnos angol)