Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • freelander
    #389
    a trükkök azok fejlettebb dolgok ennél.. pl kigáncsolod az ellenfelet, rárakod a delayes karikát az ellenfélre hogy védekeznie kelljen és utána megy a trükközés, pl airdashelsz át a feje felett aztán vissza, aztán alacsonyan támadsz meg ennek a variációi

    azok nem trükkök hanem egyszerűen mozgások amit te írtál

    a hajtű amit dob millia az kurva jó, gyakorlatilag ha a levegőben vagy, és az ellenfeled bármit csinál ami nem védekezés akkor rádobod, ettől kicsit bebénul és máris tied a kezdeményezés.

    most leírok pár egyszerűbb sol kombót amit érdemes gyakorolni:
    a számok azok az irányok, vedd úgy hogy te bal oldalt, ellenfél jobb oldalt van, a számok a numpadról vannak, 5ös a kaözép, 6-os előre, 2-es guggolás stb.

    5K a leggyorsabb mozgás a játékban, ez kb mindent átvisz ha egyszerre kezditek a mozgást az ellenféllel, ezért sok kombót lehet ezzel kezdeni

    **
    az a lényeg, hogyha az ellenfél nem véd ki valamit ezekből akkor a végére bandit revolvert (236K) kell rakni, egyébként gunflame-t(236P) vagy fake gunflamet(214P), mert a bandit revolver nem biztonságos ha kivédik.

    5K 5S 2D **
    2K 2S 2D **
    2K 5S 2D **
    5S 2S 2D **
    ilyesmik
    5K-t ki lehet cserélni 2K-ra, ez kevesebb sebzés, de viszont alacsonyan kell védeni

    air combok:
    anti airnek, levegőből jövő ellenfelek ellen 5K 2H -t szokták használni
    ezután ugorj fel és:

    K D jc K D (jc= jumpcancel , nyomd meg a felfelét , hogy a karid ugorjon, így folytatható a kombó)
    K S jc S H 623H 214K

    Wild Throw kombók (ez Sol spéci átdobása, amikor az ellenfél pattan a földön):
    2H jc S jc S H 623HS 214 K

    Érdemes minden kombót úgy befejezni, hogy az ellenfél leessen a földre (knockdown). A földön lévő ellenfélbe ne üss bele, mert ezután el tud menekülni. Hogy knockdownba végződjön egy kombó, ahhoz 236K, vagy 623H 214K , vagy simán lábsöprés (2D) kell.

    Itt jó tippek/kombók Solhoz! Harmadik komment kb a topicban! (Sajnos angol)