Anime stílusú 2D-s verekedős game
-
Massato #38 Uh... nem rossz videók!
Nekem legjobban a "Daigo The BEast"-os, meg a Testament vs. Slayer, meg a Potemkin combo videó tetszik az oldalról. Nameg a Bang, Bang... Bang, Bang, Bang ehe-ehe
Sajna (
) annyira megteccettek, hogy muszáj vagyok kiírni magamból a kombókhoz is felhalmozott emlékeimet, nameg amiket leírások adtak számba.(Remélem ezzel senkinek nem leszek szálka a szemében
)
Na jó hát kezdem; ezeken a videókon két dolog nagyon faszán láccik:
-A sok FRC ill. RC azaz "cancel move"-ok amik piros ill. kék auraként látni egy két pillanatra a kombókban, ezek azonnali abbahagyását eredményezik az adott move-nak ezzel megteremtve a kombók alapját!!! (csak akkor ha talál a move!, erre nem árt figyelni) kivitelezésük:egyszerre 3 attack gomb lenyomásával (ezt be lehet írni EGY gombra is a config.exe és a menü-s beállítással azaz kint beírod hogy pl.: az "R2" legyen az L gomb (exe-ben) aztán a játékban beírod, hogy az L egyszerre 3 gombot eredményezzen (asszem lehet 4re is és 2 re is beírni attól függően mire használod fortress defensre, dead angle attackra, vagy instant killre (ezekről később...khmm)))
Persze nem lehet minden move-ot (F)RC-zni (RC a piros aurás, FRC kék) erre minden karakternek meg van adva melyiket lehet és melyiket nem.
RC fele tensionba kerül, FRC negyedbe de ezt sokkal pontosabban kell beadni (időben pontosabban, és csak kevés move FRC-zhető)
Próba ki! Aztán már ezekkel lehet combókat összepakolni szépen.
Ezek miatt ilyen irdatlan gyorsak és hosszúak azok a kombók a videókban...
(Az overdrive-ok rendre RC-zhetőek...)
-Guard gauge: ha ütnek és védsz, akkor a kis piros csík töltődik szépen felfele,
ez határozza meg mennyire sebződsz, minél jobban feltöltött annál többet sebez az adott támadás rajtad, ha már villog, akkor kapsz szépen kis támadásoktól is sokat nameg akkor már vigyázni kell mert nem tudsz "felállni rögtön" azaz "helyreugrani", hanem lepuffansz mint egy zsák tök (ellenfél kombója ekkor végzetes lehet míg esel le, ha ellövi rád) (Counter attack)
Azaz ha kombót akarsz ellőni, akkor előbb izzídsd fel az ellen Guard-ját, aztán hajrá mehet a móka... (ha lenti támadással kezdesz akkor kevesebbet sebez u.a. a kombó, azért mert ezzel nagyon könnyű megcumiztatni az ellent és eccerűbb lenne a játék :) )
Ha megütnek viszont lefelé megy a guard és annál kevesebbet sebződsz minnél kevesebbre megy a guardod, ezért is a kombók támadásai egyre kevesebbet és kevesebbet sebeznek minél később kerül bele a kombóba pl overdrive 160 sebzése harmadik ütésnek téve már csak (pl) 50-et ad plusszba hozzá!!!
A videókban sokban már villog a guard, ezért nem csoda ha 1 kombós killeket is sokat láttam bennük...
Még valami:
Mire jó a tension??
-Overdrive
-RC (p+k+s(vagy hs)-egyszerre miközben támadsz)
-FRC (p+k+s(vagy hs)-egyszerre miközben támadsz)
-Faultless defense (fortress defense) (véd +(P+K)-egyszerre)
-Instant kill (egyszerre 4 támadás gomb, majd a "piros"-move a karakter listán ellőni)(ja azt mondtam hogy van akinek nincs, de cserébe akkor full tension kell a legutolsó overdrivehoz (Dizzy, Justice))
-Dead angle attack: ez egy fele tensiont igénylő támadás, amit akkor kellhet ellőni ha támadnak éppen (és védsz) ekkor visszavágsz tulajdonképpen egy pofont neki gyorsan és mehet az ellentámadás!!! (viszont kicsi hatótávú!!!) (védés közben előre gomb +2 támadó gomb egyszerre)
-Teljes tensiont lehet nyerni a "Burst" segítségvel: viszont támadni kell vele és nem védekezés közben ellőni, akkor sárga aura lesz és ha talál akkor megy fel telibe a tension (dust+1 támadó gomb) (ezt bőven használja a gép ellened magasabb fokozaton biztos)
Asszem még pár alapdolgot fogok irogatni ami megkönnyíti majd az életeteket a gear-ek világában, s szerintem egyáltalán nem magától értetődő...
De ha valakit bosszantana hogy FAQ site-ot csinálok lassan a fórumból,akkor rúgjatok valagba és k***olok.(Csak azért írkálok itt magamban, mert ebben a tuttó játékban ezek tényleg az alapműködéshez tartoznak)
Remélem adtam valami plusszt ami a kombós videókat barátibbá varázsolja eztán...