Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • Massato
    #270
    "Intermediate"

    "Attack Effects" - ütések hatásai

    "Counter Hits" (CH)

    Ha éppen akkor ütöd meg amikor épp támadna ő is, vagy Guard méter villog (ekkor bármikor) akkor counter hitet viszel be (P,K,D-nél nem!). Annyi a hatása hogy sokkal tobvább nem tudsz Tech-elni ("recovery"), minél erősebb a támadás annál több ez az eltolódás. Plusz sebzés nincs.

    "Stagger"

    "Mini Dizzied" u.a. mint a dizzy kicsiben (rövidebb ideig), de támadástól függ és nem a "stun"-tól (ld. előbb). Mint Dizzy-nél nyomkodd a támadógombokat ill irányokat gyorsan, hogy felgyorsítsd a kijózanodást. Néhány move mindig, néhány CH találatkor staggerel...

    "Clashes" avagy "Opposing Hit" - Összecsapás

    Két támadás találkozik, villámlás, egyikőtök sem sebződik, ekkor azonnal bármibe lehet cancelelni, szóval ha tudod hogy clash jön (gyakori Potemkin j.D-ja ellen stb. szóval lehet tudni kb.) akkor készülj a támadásra vagy az ellenfél gyors támadására (!) ...
    Általánosan az aktív fázisban találkozó támadások esetén jön létre clash, ha azok u.azon helyen találkoznak sebző részeikkel.
    Gyakorolgatni lehet, mire hogy lehet és mivel válaszolgatni úgy, hogy Clash legyen a vége, ha sikerül jöhet a +kombó (vagy a +sebződés ha az ellen is figyelmes volt), persze mondanom sem kell hogy véletlenül is előjöhet, szóval nem árt figyelni is nemcsak megrögzötten a kombókat sütögetni...

    "Intermediate"

    "Charts" - táblázatok

    -Guard... (ld. előbb)

    -Guts... (ld. előbb)

    -Defense... (ld. előbb)

    -Weight... (ld. előbb)

    -Hit stun... (ld. előbb)

    -Rising from Ground:

    Attól függően hogy pofával vagy háttal kerültél a földre, más a felekelési idő:

    Érdekes hogy karifüggő hogy melyik gyorsabb...

    (Frame-ben, hátra/pofára)

    Anji 36 / 32
    Axl 36 / 32
    Baiken 36 / 32
    Bridget 36 / 34
    Chipp 41 / 32
    Dizzy 36 / 35
    Eddie 36 / 33
    Faust 36 / 40
    I-No 35 / 32
    Jam 39 / 36
    Johnny 36 / 35
    Ky 34 / 32
    May 36 / 33
    Millia 36 / 34
    Potemkin 35 / 33
    Slayer 37 / 31
    Sol 36 / 32
    Testament 32 / 37
    Venom 36 / 35
    Zappa 32 / 38

    -Jumping data:

    Ugrás után kell egy kis idő mielőtt a játék ténylegesen levegőbeninek nyilvánít (és tudsz pl levegős támadást ellőni, ill. ekkor már FD-vel kell föld-levegő támadások ellen védeni)

    (Frame-ben)

    Anji 3
    Axl 4
    Baiken 3
    Bridget 3
    Chipp 3
    Dizzy 3
    Eddie 3
    Faust 4
    I-No 3
    Jam 3
    Johnny 4
    Ky 3
    May 3
    Millia 3
    Potemkin 6
    Slayer 5
    Sol 3
    Testament 4
    Venom 4
    Zappa 3

    Ezek a táblázatok XX-esek, de sztem ezek nem változtak meg, mindenesetre csak a teljesség kedvéért másoltam ide, számolgatni aligha fogod... ja, Robo-Ky-nak asszem elég sok a felkelési ideje (főleg túlmelegedve...)
    END