Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • Massato
    #247
    "Intermediate"

    "Damage Scaling" - sebzés meghatározás

    "A sebzés meghatározása":

    Összetett ez is. 3 főszereplője van: Defense (kari függő), Guts, illetve Guard méter. Mindhárom egyszerre lép fel és határozza meg a tényleges sebzést.
    Lényegében a következő táblázatokban szereplő értékek összeszorzódnak (és végül a move-sebzés szorzói lesznek), így kiadva az adott move, adott kari ellen, adott körülmények közti sebzését.

    "Guard Gauge" - "Védelem méter":

    A guard a következő módon befolyásol:
    Alaphelyzetben félig van tele. -128 ill +128 a két véglet. Ha a nulla fölött vagy akkor az adott move 100% sebez rajtad, alatta viszont kevesebbet, 0-nál van pedig a normál sebzése (ezek az értékek vannak
    táblázatoknál move sebzésre megadva (mellesleg minden normál értéken van ezeknél az értékeknél: tele élet, guard= 0, illetve ált. Sol-on számolták ki (neki 1-es a defense..)))
    Ha védsz emelkedik a guardod (IB igen; FD nem emeli). Ha már majdnem tele van akkor elkezd villogni. Ezen a ponton minden találat "counter hit" lesz (sebzése guardnak megfelelően nő)(Nem minden találat, kivételek: P,K,D (minden állapotban: levegőben, guggolva)).
    Ha nem védsz akkor elkezd csökkennni a guardod mígnem 0 lesz. Ha viszont eltalálnak akkor, csökken a guardod (ez okozza azt, hogy egy
    kombó végén egy OD csak mondjuk 10-et sebez, attól függően, hogy mennyire csökkent közben a guardja az ellennek). Ha teljesen kiürül, akkor gyakorlatilag minden hit 1 sebzésűvé válik (kiv. OD-k).

    G.m. LVL_____Basic_____Overdrive
    +128->-1_____100%______100%
    -16__________78%_______69%
    -32__________59%_______50%
    -48__________44%_______38%
    -64__________31%_______31%
    -80__________18%_______18%
    -96__________12%_______12%
    -112_________6%________6%
    -128_________3%________3%

    (A köztes G.m. értékeknél köztes Sebzés értékek vannak)
    (Kombóban persze amikor éppen talál az adott move, az akkori G.méter számít ezért sebeznek a végen gyakorlatolag 1-et)

    "Guts" - "kitartás"

    Attól függően hogy mennyi életed maradt (az adott karival), máshogy sebződsz. Hogy mennyi életnél hányadrészét
    azt a karid Guts értéke határozza meg.

    Guts \ Élet > 56%______> 41%______> 31%______> 21%______> 16%______> 11%______> 6%_______> 0%
    0_______________x 1.00___x 1.00_____x 1.00_____x 0.92_____x 0.76_____x 0.60_____x 0.50_____x 0.40
    1_______________x 1.00___x 1.00_____x 0.98_____x 0.89_____x 0.72_____x 0.58_____x 0.48_____x 0.40
    2_______________x 1.00___x 1.00_____x 0.94_____x 0.85_____x 0.68_____x 0.56_____x 0.46_____x 0.38
    3_______________x 1.00___x 0.98_____x 0.91_____x 0.82_____x 0.66_____x 0.54_____x 0.44_____x 0.38
    4_______________x 1.00___x 0.96_____x 0.88_____x 0.78_____x 0.64_____x 0.50_____x 0.42_____x 0.38
    5_______________x 1.00___x 0.94_____x 0.85_____x 0.75_____x 0.60_____x 0.48_____x 0.40_____x 0.36

    PL 5-ös Guts-nál 11% élet körül csak a move sebzésének 48% ával sebződsz!!! (Anji! Yeaahh:D)

    Karik Guts értékei (Reload FAQ-ból):

    Sol (1)
    Ky (2)
    May (3)
    Millia (3)
    Eddie (1)
    Potemkin (4)
    Chipp (4)
    Faust (0)
    Baiken (4)
    Jam (3)
    Johnny (4)
    Axl (1)
    Anji (5)
    Venom (1)
    Testament (0)
    Dizzy (1)
    Slayer (2)
    I-No (1)
    Zappa (2)
    Bridget (1)
    Justice (?)
    Kliff (?)
    Robo-Ky (?)

    "Defense" - "Védelem":

    A karikra vonatkozó állandó szorzó: (#Reload)

    Slayer____0.96
    Bridget___1.06
    May_______1.06
    Potemkin__0.87
    Baiken____1.18
    Axl_______1.06
    Testament_1.00
    Justice___1.06
    I-No______1.00
    Sol_______1.00
    Millia____1.21
    Chipp_____1.30
    Jam_______1.06
    Anji______1.06
    Dizzy_____1.06
    Robo Ky___0.89
    Zappa_____1.00
    Ky________1.03
    Eddie_____1.06
    Faust_____1.00
    Johnny____1.00
    Venom_____1.00
    Kliff_____1.31

    GG módban kicsit nőnek ezek az értékek!

    Na jó, egy példa:

    Slayer 100 as OD-jével eltalálja Anji-t amikor G.méter:-32, és 18% élete maradt már csak (kb. 76HP). (Guts: 5,Defense: 1.06)

    A sebződése:
    100*0.6(Guts)*1.06(Defense)*0.5(GG OD)= 31.8 sebzés, azaz lazán zsebre teszi a 76 életével Slayer 100-as OD jét!
    END