Anime stílusú 2D-s verekedős game
  • Massato
    #216
    "Intermediate"

    "Burst"

    "Általános cucc":

    Kivitelezés: D + 1támadógomb (ha tele van a Burst méter),a helyzettől függően kék vagy sárga lesz a Burst és természetesen mást is eredményez.
    Nem lehet Burst-olni: Stagger (u.a. mint Dizzy, csak rövidebb ideig (itt is megjelenik a "joystick" rángatózva a képen)), "Dizzied" állapotokban, Dobás közben, OD (téged talál el épp) közben, a Burst ilyenkor egy X-el át van húzva...

    "Sárga Burst":

    Ha nem védekező állapotban vagy akkor a Burst sárga lesz. Gyorsabb mint a kék.Ha talál (nem védik ki) akkor 100% lesz a tensionod. Ha nem találsz akkor is sebezhetetlen vagy míg le nem érsz a talajra (ill. itt a recovery: 0), sajna a sebezhetetlenség nem vonatkozik dabásokra! (közben (Slayer) és utána is dobhatnak téged, ha jól időzítesz miellőtt aktív lenne a Burst, akkor előtte is dobhatod az épp Burst-olót). Talál vagy sem a Burst utána 30%-on lesz.
    Aktív: 19 Frametől (19F).

    "Kék Burst":

    Ha védekező állapotban vagy akkor kék lesz a Burst (Találat,blokk...). Lassabb a sárgánál és van egy két hátulütője is: Ha az aktív idejének vége nincs sebezhetetlensége, viszont amíg földre nem érsz addig nem tudsz semmit csinálni (mint a sárgánál); szintén Dobás ellen nincs védelme.

    Ha talál (nem védik ki és ellöki az ellent) a Burst utána 30%-on lesz (Tensiont nem kapsz).Ha egyáltalán nem talál, vagy kivédi az ellen, akkor a Burst utána 0%-on lesz!
    Gyakran életmentő, de vigyázni sem árt, mert ki lehet provokálni egy kék burst-ot és aztán ki is védeni, ha jól számolt az ellen, aztán kapsz talán mégtöbbet mint ami elől Burst-oltál (és ugye több Burst-od meg nincs...).
    Aktív: 23 Frametől.

    "Burst méter telítése":

    A Burst méter 15000 egységből áll. Minden betű 3000-t jelent ami 5x3000=15000 (B U R S T). Két módon lehet növelni:

    -Általános mód:

    Attól függően mennyi az életed idővel folyamatosan kapsz Burst mennyiséget.
    100%-51% élet = 600 Burst/10 sec
    50%-26% élet = 1200 Burst/10 sec
    25%-0% élet = 1800 Burst/10 sec

    Szóval ha már semmi esélyed akkor sem árt kihúzni amíg csak lehet hogy a Burst újra telítődik, mert ugye a Burst mennyisége a match alatt a köv menetre is átmegy, és mindig jó fullal kezdeni...

    -Sebződés szerint:

    Sebződsz-> kapsz tensiont érte, megéri nem? :D

    (100 + Move Sebzés x 3) x (1.0 + Combo Modifier x .03)

    Combo Modifier - az a szám amennyi BEAT-nél tart a kombó az adott move-nál ("1" első ütésnél, "3" harmadik ütésre ez az érték stb)

    PL:
    Egy ütéses: Potemkin 6H (90 damage)
    (100 + 90 x 3) x (1.0 + 1 x .03)= 370 x 1.03= 381.1 Burst
    Ha harmadik volt a sorban ez az ütés:
    (100 + 90 x 3) x (1.0 + 3 x .03)= 370 x 1.09= 403.3 Burst (+az ez előtti ütések Burst növelő értéke is persze még növeli az ellen Burst-jét)
    (bár itt kihagytam, hogy ha már a 3dik találat volt, akkor más a sebzése!! szóval azt kéne elvileg ide írni (pl: 84), és így más lesz az erdmény, meg kari függő is stb., erről még később)
    END